
Nike połączyło dziedzictwo Kobego Bryanta z filozofią FC Barcelony, tworząc unikalną kolekcję wprowadzającą symbol Kobe Sheath do profesjonalnej piłki nożnej.
Projekt opiera się na wspólnych wartościach takich jak dyscyplina, nieustanne dążeniu do doskonałości i pasja do sportu, które są nierozłącznie związane zarówno z Mamba Mentality, jak i duchem klubu.
Kolekcja obejmuje wyjazdowe stroje FC Barcelony na sezon 2025/26, nowe modele obuwia oraz serię odzieży lifestyle z podwójnym brandingiem. W zestawie obuwniczym znajdą się Kobe x FC Barcelona Air Force 1 Protro, Kobe 4 Protro oraz post-match slide.
Stroje meczowe w wersji wyjazdowej bazują na jasnym kolorze Team Gold, uzupełnionym akcentami Persian Violet i czerni. Spodenki mają czarną bazę z tłoczonym wzorem przypominającym skórę węża, a herb klubu i symbol Kobe Sheath wykonano w trójwymiarowej, silikonowej fakturze snakeskin. Skarpety zdobi logo Kobego na piszczelu oraz napis „Barça” na łydce.
Całość promuje kampania „Better is the Only Choice”, której centralnym motywem jest rondo czyli element treningu Barcelony symbolizujący poświęcenie dla rutynowej intensywnej pracy ku osiągnięciu celu.