Bad Bunny wraca w pełnej kolorów współpracy z Adidas

Bad Bunny po raz kolejny łączy siły z marką Adidas, kolejna wspólna odsłona kolaboracji ukazała się w formie limitowanego wydania klasycznych Adidas Gazelle Indoor.

Najnowszym owocem współpracy z Adidasem są trzy nowe wersje Gazelle Indoor, które tworzą kolekcję City Series – osobisty tribute Bad Bunny’ego dla rodzinnych stron.

Artysta od kilku tygodni przebywa na Puerto Rico – wyspie, z którą jest nierozerwalnie związany i gdzie zamierza spędzić najbliższe miesiące w ramach autorskiego cyklu wydarzeń „No Me Quiero Ir de Aquí”, związanego z premierą jego najnowszego projektu: „Debí Tirar Más Fotos”.

Wydanie powstało w trzech kolorystykach ujmujących piękno i wyjątkowość Puerto Rico:

El Yunque to zielona sylwetka inspirowana tropikalnym lasem deszczowym o tej samej nazwie. To jedyny taki ekosystem w USA, znany z wyjątkowej bioróżnorodności. Obszar jest objęty tytułem Parku Nardowego, znajdziemy w nim liczne wodospady oraz las mglisty w którym rośnie około 225 gatunków drzew.

Santurce to pomarańczowa wersja inspirowana najgęściej zaludnioną dzielnicą San Juan. To serce miejskiej kultury: muzyki, tańca i nowoczesnej sztuki Portoryko, a zatem esencja rodzinnych stron muzyka.

Capo Rojo zostały zainspirowane portorykańskim wybrzeżem, gdzie różowe wody – jak te w Cabo Rojo – powstają dzięki obecności alg i mikroorganizmów przyciągniętych słoną wodą.

El Yunque i Santurce trafiły do sprzedaży lokalnej wyłącznie na terenie Puerto Rico. Capo Rojo będą dostępne na przełomie lipca i sierpnia.

Szukasz wcześniejszych modeli albo chcesz dorwać nadchodzące dropy z serii City Series? Sprawdź selekcję na Aplug.pl.