Często zadawane pytania

Zebraliśmy tutaj odpowiedzi na wszystkie często zadawane pytania. Gdyby jednak nie udało Ci się tu znaleźć, tego czego szukasz, skontaktuj się z nami - postaramy się rozwiać wszelkie wątpliwości.

Produkty i autentyczność

Jesteśmy na rynku od 5 lat i z dumą możemy stwierdzić, że oferujemy jeden z największych dostępnych asortymentów produktów dostępnych od ręki. Dzięki temu możemy zapewnić szybką obsługę transakcji, a atrakcyjne ceny sprawiają, że nasza oferta jest jeszcze bardziej korzystna dla naszych klientów. Nasza firma cieszy się również licznymi pozytywnymi opiniami, co potwierdza naszą solidność i profesjonalizm.

Gwarantujemy, że w sklepie oraz sklepie internetowym Aplug znajdziesz wyłącznie oryginalne sneakersy. Nasza szeroka i niezawodna sieć partnerów pozwala nam na zakup wyłącznie oryginalnych sneakersów, których pochodzenie możemy udokumentować.Nasz doświadczony zespół dokładnie bada każdy otrzymany przez nas but przed jego umieszczeniem w sklepie i sklepie internetowym. Dzięki temu jesteśmy w 100% pewni, że w naszej ofercie dostępne są tylko oryginalne sneakersy.Przez lata naszej działalności wypracowaliśmy szerokie kontakty zarówno w Europie, jak i poza nią, co dodatkowo umacnia naszą pozycję na rynku i zapewnia dostęp do autentycznych produktów.

Wszystkie produkty w Aplug pochodzą bezpośrednio z naszej sieci detalicznych i profesjonalnych partnerów. Specjalizujemy się w dostarczaniu produktów wydawanych w ograniczonych ilościach, które szybko znikają ze sklepów oraz tradycyjnych stron internetowych.

Nasza misja to zapewnienie Ci dostępu do w pełni oryginalnych produktów w bezpieczny sposób. Dzięki współpracy z siecią sprzedawców detalicznych, osób prywatnych i profesjonalistów w Europie, jesteśmy w stanie dostarczyć Ci te wyjątkowe produkty, nawet po ich premierze.

Serdecznie zapraszamy do kontaktowania się z nami drogą mailową lub poprzez nasze media społecznościowe w celu uzyskania dodatkowych informacji o produktach lub informacji o pojawieniu się nowych produktów. Wszelkie niezbędne informacje, w tym adres e-mail i linki do mediów społecznościowych, znajdziesz pod tym linkiem.

Wysyłka i dostawa

Po złożeniu zamówienia na naszej stronie otrzymasz e-mail z numerem zamówienia. Jeśli zamówiony produkt nie jest dostępny w naszych stacjonarnych sklepach, poszukamy go wśród naszej sieci europejskich partnerów detalicznych. Po znalezieniu produktu, jest on wysyłany do jednego z naszych sklepów, gdzie jest odbierany, uwierzytelniany i sprawdzany przez nasz zespół. Po przejściu procesu uwierzytelniania, produkt jest ponownie pakowany w oryginalne opakowanie, a następnie zapakowany w nasze własne opakowanie i wysyłany. Następnie otrzymasz e-mail z numerem do śledzenia, aby móc śledzić postęp przesyłki.

Standardowy czas realizacji zamówień wynosi od 5 do 21 dni roboczych. Produkty oznaczone jako "EXPRESS" (48h/72h) są realizowane zgodnie z oznaczeniem, co oznacza szybszą wysyłkę i dostawę w wyznaczonym czasie.

Rozumiemy, że zakup wymarzonych butów może być kosztowny, dlatego staramy się oszczędzić naszym klientom dodatkowych wydatków, oferując darmową wysyłkę na terenie Polski. Dla zamówień międzynarodowych, koszt wysyłki jest kalkulowany indywidualnie w zależności od kraju dostawy i zostanie wyświetlony podczas finalizacji zamówienia. Zamówienia zagraniczne można składać bezpośrednio na naszej stronie.

Linktree.

Zakup i płatność

Produkty oznaczone jako "48H" są zazwyczaj dostępne w naszych sklepach stacjonarnych w Łodzi i Gdańsku. Wszystkie produkty widoczne w sklepie internetowym mogą być zamówione, ale nie wszystkie są dostępne w naszych sklepach w Łodzi i Gdańsku.

Sklep stacjonarny Aplug znajduje się w Łodzi, przy ulicy Piotrkowskiej 141, bezpośrednio na deptaku, naprzeciwko OFF Piotrkowska, oraz w Gdańsku przy ulicy Pańskiej 9/11. Dla osób odwiedzających sklepy samochodem w okolicy obu lokalizacji znajduje się wiele miejsc parkingowych, co ułatwia dostęp. Natomiast dla przechodniów, lokalizacja sklepów jest bardzo wygodna i zauważalna – nie da się przejść obok naszych sklepów obojętnie.

Większość butów można przymierzyć w naszym sklepie, z wyjątkiem specjalnych i bardzo limitowanych modeli sneakersów.

Chcemy dać Ci możliwość przymierzenia odpowiedniego rozmiaru, jednocześnie dbając o to, aby zakupione buty pozostały w idealnym stanie. Dlatego prosimy, aby zawsze uwzględniać prośby naszego zespołu (np. dotyczące sposobu sznurowania butów, chodzenia w nich itp.).

Dla każdego modelu butów na naszej stronie internetowej znajdziesz tabelę rozmiarów, w której podana jest również długość wkładki. Dzięki temu możesz wybrać rozmiar, który będzie dla Ciebie odpowiedni.Jeśli masz wątpliwości co do wyboru rozmiaru lub potrzebujesz dodatkowych porad, zachęcamy do kontaktu z nami.

Jeśli zamówiłeś buty przez sklep internetowy i rozmiar nie jest odpowiedni, możesz anulować zamówienie w ciągu 14 dni od otrzymania towaru, a my zwrócimy Ci pełną cenę zakupu. Bardzo ważne jest, abyś tylko przymierzył buty, a nie używał ich!

Cenimy wygodę naszych klientów, dlatego oferujemy różnorodne metody płatności, aby dostosować się do Twoich potrzeb.

Stacjonarnie:
  • Płatność gotówką
  • Płatność kartą
  • Płatność BLIK
Online:
  • Płatność BLIK
  • Płatność przelewem
  • Płatność przelewem na telefon
  • Płatność kartą
  • Płatność za pomocą PayPal
  • Płatność za pobraniem
  • Płatność za pomocą Apple Pay

Dzięki tym opcjom możesz wybrać metodę płatności, która jest dla Ciebie najwygodniejsza, niezależnie od tego, czy dokonujesz zakupu w naszym sklepie stacjonarnym, czy online. Jesteśmy tutaj, aby zapewnić Ci bezproblemowe i bezpieczne zakupy!

Pozostałe pytania

Czasami zdarza się, że produkt, którego szukasz, nie jest dostępny na naszej stronie. Ale nie martw się! Jesteśmy tutaj, aby pomóc. Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedniego rozmiaru, modelu, lub koloru w naszej ofercie, skontaktuj się z nami. Możemy specjalnie dla Ciebie zamówić produkt, który spełnia Twoje wymagania.

Niezależnie od tego, czy szukasz czegoś specyficznego, czy trudno dostępnego, jesteśmy tutaj, aby pomóc Ci znaleźć idealny produkt. Twoje zadowolenie jest dla nas priorytetem!

Ceny różnią się w zależności od rozmiaru głównie ze względu na podaż i popyt. Rzadsze rozmiary lub te cieszące się większym zainteresowaniem mogą być droższe, ponieważ wynika to z dostępności na rynku. Naszym celem jest zawsze oferowanie konkurencyjnych cen, które odzwierciedlają rynkowe realia i potrzeby klientów.

Codziennie szukamy nowych par i dostawców do naszego modelu Consignment. Skup najczęściej odbywa się za pośrednictwem naszego Messengera ale akceptujemy również inne formy kontaktu.

Zwroty i wymiany

Aby dokonać zwrotu lub wymiany towaru skontaktuj się z nami poprzez e-mail na adres: info@aplug.pl, aby zgłosić swoją sprawę. Następnie wypełnij i wydrukuj formularz  oraz umieść go w paczce razem z produktem, który chcesz zwrócić.

Pobierz formularz zwrotu

Prosimy o odesłanie paczki na adres:
APLUG ZWROTY
Piotrkowska 141
90-434 Lodz
info@aplug.pl
+48 514 188 146

Akceptujemy zwroty tylko w ciągu 14 dni od daty dostarczenia produktu i wyłącznie w nienaruszonym stanie. Koszty przesyłki zwrotnej ponosi Kupujący. Po zaakceptowaniu przez nas zwrotu, otrzymasz zwrot środków w ciągu 14 dni roboczych. Środki zostaną zwrócone przez operatora płatności lub na numer konta wskazany w formularzu zwrotu. W przypadku wymiany towaru skontaktujemy się z Tobą w celu omówienia ewentualnej dopłaty lub zwrotu nadpłaty oraz powiadomimy o nowym czasie realizacji zamówienia.


Możliwe są też zwroty w dowolnym sklepie stacjonarnym.